حضور در تشييع پيكر آيت الله گلپايگاني

حضور در تشييع پيكر آيت الله گلپايگاني

حضرت آيت‌الله امامي‌كاشاني عضو محترم شوراي نگهبان، در جلسه‌ي سوم مجلس ختمي كه در مسجد اعظم قم از طرف اساتيد حوزه‌ي علميه‌ي قم منبر بودند، فرمودند: يكي از افرادي كه مورد وثوق است و گاهي اخباري را در دسترسم قرار مي‌دهد گفت: در تشييع جنازه‌ي حضرت آيت‌الله گلپايگاني از تهران به قم رفتم و به مسجد امام حسن عسگري (ع) رسيدم. به دو نفر از اصحاب حجّت برخورد كردم. 

به من گفتند: امام زمان (عج) در مسجد امام حسن عسگري تشريف دارند. برو آقا را ملاقات كن. با عجله خودم را به مسجد امام حسن عسگري رسانده و وارد مسجد شدم. اذان ظهر را گفته بودند. متوجه شدم حضرت با سي نفر از اصحاب مشغول نماز بودند.

اقتدا كردم و بعد از نماز، حضرت فرمودند: ما از همين‌جا تشييع مي‌كنيم و از مسجد خارج شديم و دنبال جمعيت با آقا رفتيم تا به صحن رسيديم.

   منبع:    كتاب شيفتگان حضرت مهدي (عج) جلد 2   -  صفحه: 135 




موضوعات مرتبط: منتظر
[ 26 / 2 / 1391 ] [ 10:35 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]