نشانه دوم : ندای آسمانی

نشانه دوم : ندای آسمانی

سه ندا در ماه رجب

محمد بن حنفیه می گوید از امیر المؤمنین(ع) شنیدم که پیامبر اکرم(ص) می فرمود: می بینم وقتی که همه مأیوس شده اند،ندایی از آسمان بلند می شود که دور و نزدیک، یکسان می شنوند و آن صدا رحمت برای مؤمنین و عذاب برای منافقین است، امیرالمؤمنین(ع) گفت:سؤال کردم:آن صدا چگونه است؟حضرت فرمود:سه ندا در ماه رجب می آید،

اولی می گوید:(الا لعنة الله علی الظالمین)

صدای دوم می گوید:(ازفت الازفه)

و صدای سوم در حالی که بدنی در قرص خورشید نمایان شده می گوید:متوجه باشید که خداوند تبارک و تعالی،فلانی را مبعوث فرمود- یعنی مهدی(عج) را نام می برد و نام پدران او را می برد تا امیرالمؤمنین(ع)- که درآن صدا هلاکت ظالمین می باشد.


در آن وقت است که فرج می رسد و خدا دل های مؤمن را شفا می دهد و می فرماید:«یذهب غیظ غلوبهم»

مهدی(ع) خلیفة الله



عبدالله بن عمر گفت:پیامبر اکرم (ص) فرمود:مهدی (عج) خروج می کند و بالای سر او ابری است که از میان آن صدا بلند می شود:این مهدی (عج) خلیفة الله است او را اطاعت کنید.

جنگ بس است

عبدالله بن سنان می گوید:از امام صادق شنیدم که:مرگ و کشتار،مردم را فرا می گیرد تا این که از شدت کشتار به حرم پناه می برند،منادی به صدای حق فریاد می زند:کشتار بس است،فلانی صاحب زمان شماست.

پایان حکومت ظالمین

حذیفه می گوید:از رسول اکرم(ص) شنیدم که فرمود:هنگام خروج قائم که رسید،منادی از آسمان فریاد می زند:ای مردم! مدت حکومت جبارین به پایان رسید،حکومت به دست بهترین امت محمد(ص) افتاده است،خود را در مکه به او برسانید در آن وقت نجبای مصر، ابدال شام،گروهی از اهل عراق که شب و شیران روز هستند و دل هاشان مثل آهن محکم است،ما بین رکن و مقام با او بیعت می کنند.

شک نکنید که صدای اول مربوط به جبرئیل است

ابی بصیر می گوید:امام باقر(ع) فرمود:وقتی دیدید آتشی عظیم و گرد مانند از طرف مشرق سه شبانه روز یا هفت شبانه روز پیدا شد،منتظر فرج آل محمد(ص) باشید ان شاءالله.ان الله عزیز حکیم.

و سپس فرمود:صیحه و ندا نیست مگر در ماه رمضان که آن صدای جبرئیل است و بعد حضرت فرمود:منادی صدا می زند از آسمان به اسم قائم(عج) که شرق و غرب عالم می شنوند و از شدت رعب و وحشت آن صدا،هیچ خوابی نیست،مگر این که بیدار شود،هیچ ایستاده ای نیست،مگر این که بنشیند و هیچ نشسته ای نیست،مگر بر پا می ایستد.خدا رحمت کند کسی را که آن صدا را شنید و فهمید چه خبر است و اطاعت کرد. صدای اول فریاد جبرئیل روح الامین است.

حضرت فرمود:صدا در شب جمعه بیست و سوم ماه رمضان است،شک به خود راه ندهید، بشنوید و اطاعت کنید.ولی در آخر همان روز،ابلیس فریاد می زند:ای مردم! فلانی- عثمان- مظلوم کشته شده است برای این که مردم را به شک بیندازد و امتحان شوند و چه بسیار مردمی که به آن صدا فریب خورده و متحیر می شوند و گرفتار جهنم می شوند، وقتی صدایی را در ماه رمضان شنیدید شک نکنید آن صدای جبرئیل است و علامت حق بودن آن این است که نام قائم(عج) و اسم پدر او را می برد.همه می شنوند، دختران در خانه می شنوند، می خواهند از منزل بیرون بیایند و ببینند چه خبر است که پدر و برادران جلوگیری می کنند. 




موضوعات مرتبط: منتظر
[ 1 / 1 / 1391 ] [ 22:29 ] [ سجاد ابراهیمی ]
[ ]